سلام دوستای خوبم امیدوارم حالتون خوب باشه

دیروز به همراه خانوادم برای تفریح به دزفول رفته بودیم از همشری های دزفول خیلی تعریف گاه مادر رو شنیده بودیم تصمیم گرفتیم ب گاه بریم هم برای دیدن گاه و هم برای کردن.

سلام به دوستای خوبم

چند روزه که مهلت اجاره خونمون تموم شده و دیروز به همراه همسرم برای خونه به مشاور املاک سر زدیم و صاحب املاک که خیلی آقای با شخصیت و خوش صحبت بود چند خونه بهمون معرفی کرد و چندتا هم نشونمون داد منو همسرم یکی از خونه ها رو پسندیدیم و برای نوشتن قرار داد به مشاور املاک برگشتیم بعد از غلنامه کردن خونه صاحب املاک کارت ویزیت مغازشو بهمون داد

کارت ویزیت لایه باز مشاور املاک

وقتی به طراحیش نگاه کردم واقعا از سبک طراحیش لذت بردم هم ساده بود هم شیک بود توی طرح کارت ویزیت از یه خونه استفاده کرده بود که خیلی طرحو جذاب کرده بود و نشون میداد که این کارت ویزیت برای مشاور املاک است ناخداگاه زیر لب گفتم چه طرح زیبایی

صاحب املاک گفت از سایت دانلود طرح لایه باز اول گرافیک میتونید در مورد هر مشاغلی که بخواید کارت ویزیت سفارش بدید. از حرفش ذوق زده شدم و سریعا وارد سایت شدم و از نمونه کار ها دیدن کردم.

سلام به دوستای خوبم

دیروز با خواهرم به بازار رفته بودیم برای مانتو وقتی وارد مغازه شدم دیزاین و طراحی مغازه چشمم رو به خودش جلب کرد بالای هر رگالی ک لباس چیده بود بنر تبلیغاتی نصب کرده بودند

سلام به عزیزای دلم

دختر من 9 سالشه و کلاس سوم دبستانه یه روز با مادرای همکلاسی های دخترم برنامه ریزی کردیم که جمع بشیم دور هم و بچه هامونو به پارک ببریم تایکم حال و هواشون عوض بشه وقتی که به پارک رسیدیم بچه ها با ذوق و شوق رفتن سمت وسیله های بازی

سلام به علاقمندان گرافیک

من سحر هستم و عاشق گرافیگ دوست داشتم بیام اینجا و براتون تعریف کنم چیشد که عاشق گرافیک شدم

ماه رمضان بود که جلوی تلویزیون نشسته بودم و منتظر اذان مغرب بودم که روزمو باز کنم هنوز نیم ساعت به اذان باقی مونده بود تلویزیون داشت طرح های گرافیکی و تصاویر خاص در رابطه با ماه رمضان نشان میداد و من همانطور که روی مبل نشسته بودم به تلویزیون خیره شده بودم و با خودم میگفتم وای عجب طرح هایی چه نوشته های خاص و سه بعدی توی طرحا هست که جِلوی زیبایی به طرح ها داده بود که کاملا منو مَجذوب خودش کرده بود از ‌آن اتفاق چند روز گذشت و یک روز داشتم برای مقاله ی درسی تو گوگل سرچ میکردم که به طور اتفاقی

سلام دوستای خوبم امیدوارم حالتون خوب باشه

بعد از یه مدت طدلانی امروز قراره پدرم از سفر برگرده و ماخانوادگی برای استقبال از پدرم به فرودگاه رفتیم و روی صندلی نشستیم تا هواپیما بشینه. همونطور که به اطراف نگاه میکردم یه بنر تبلیغاتی ‌آژانس هواپیمایی دیدم

بنر آژانس هواپیمایی

خیلی طراحیش جالب بود و چیدمان جالبی داشت توی طرح از اتوبوس و هواپیما که وسیله های مسافرتی هستن استفاده شده بود به خواهرم اشاره کردم و گفتم این بنرو ببین چقدر جذابه خواهرم گفت من اینو توی سایت طرح های لایه باز با کیفیت دیدم و زود گوشیشو دراورد و سرچ زد و نشونم داد و من از اینکه طرحشو توی نت دیدم واقعا ذوق زده و خوشحال شدم

سلام دوستای خوبم امیدوارم حالتون خوب باشه

چند روز پیش توی سطح شهر دیدم بنر تبلیغاتی زدن و برای کالای خانگی نمایشگاه گذاشتن از اونجایی که به لوازم خانه علاقه دارم تصمیم گرفتم به نمایشگاه سر بزنم وقتی رسیدم جمعیت بزرگی به چشم میومد کنار هر غرفه ک میرفتیم بهمون کارت ویزیت مغازشونو میدادن و میگفتن حتما ب مغازشون سر بزنیم کارت ویزیت های زیادی جمع کردم ب طراحی هاشون نگاه میکردم همشون ساده و زشت بودن اما از طراحی یکیشون خوشم اومدکارت ویزیت لوازم خانگی

طراحیش ساده بود اما خیلی شیک و خلاقانه بود به همین دلیل تصمیم گرفتم حتما به مغازشون سر بزنم و کنم

سلام دوستای خوبم امیدوارم حالتون خوب باشه

شب های قدر بود و من طبق عادت همیشه این مراسمات رو دنبال میکنم و برای شب احیا به حسینه رفتم وقتی وارد شدم یک کتاب جوشن کبیر بهم دادن تشکر کردم و رفتم نشستم.

بنر آژانس هواپیمایی

سلام دوستای خوبم امیدوارم حالتون خوب باشه

واسه عروسی خواهرم رفته بودم آرایشگاه و وقتی توی نوبت نشسته بودم حوصلم سر رفته بود و چشمم به تراکت روی میز افتاد رفتم برداشتم و شروع کردم به . . . (ادامه در ادامه مطلب)

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

(قرآن و عترت و نماز) استخدام نیمه وقت Single Music گیم خور daryaa دانلود فیلم جوکر 2019 اهواز موزیک - احدث الاغاني - تحمیل تنزیل الاغاني دانلود فیلم میلیونر های مجازی